neděle 17. listopadu 2013

Co jsem si přivezla z Asie

Není toho mnoho. Přivezla jsem si hlavně spoustu úžasných zážitků a maličko jiný pohled na svět - to je rozhodně to nejcennější.
Moje krosna není nafukovací, takže jsem se musela v nákupech dost krotit.
Co jsem si naštěstí nepřivezla je malárie, horečka Dunge a ostatní zajímavé infekce.
Už před cestou do Thajska jsem si vytipovala pár věcí, který bych si ráda přivezla s sebou do Čech.
Samozřejmě to, co se v Čechách sehnat nedá. Anebo dá, ale dráž.
Chtěla jsem si koupit : nějaký z pravých asijských BB krémů, pokud se mi podaří tak i BB pudr.
Dál jsem chtěla lipbutter od Revlonu a taky něco z kosmetiky na vlasy.
Tajně jsem si myslela i na kabelku od Michaela Korse.
A jak to tedy dopadlo?



BB krémy jsem si koupila hned dva - tedy jeden ve dvou odstínech. Konkrétně BB premium magic cream od Gino McCray.



 Bohužel jsem si ho kupovala poslední den na nákupech v Bangkoku, a protože jsem nevěděla, jak se bude líbit mojí pleti, koupila jsem od každého odstínu jen jeden. Co kdyby proti němu protestovala (což moje rozmazlená pleť dělává dost často) a já pak měla doma pět tubiček BBčka, který můžu vyhodit. Teď si škubu vlasy z hlavy, protože ho miluje a já taky. Neucpává póry a perfektně sjednocuje. Kde ho seženu znovu zatím nevím.



BB pudr od stejné značky jsem zatím nepoužila - potřebovala jeme ho nejdřív vyfotit nedotčený sem na blog. Už s na něj těším a o dojmy se rozhodně podělím.
Ve skutečnosti není tak tmavý, fotila jsem bez blesku, protože s bleskem nebylo na přesvícené fotce nic vidět.



Místo lipbutteru od Revlonu jsem si koupila Just Bitten Kissable Balm Satin v odstínu 001 Honey Douce.
Jsem z něj nadšená, jemně natónuje rty a příjemně hydratuje.



A posední kosmetická věc je hedvábný protein na vlasy, který taky ještě nemám vyzkoušený, a to hlavně z toho důvodu, že momentálně mám načatý Biosilk a jetšě Elixir Ultime od Kerastase.
Moje přesušené zesvětlované vlasy potřebují neustálou péči. Takže se těším, co dokáže hedvábí s mými konečky. Přirozeně doufám, že zázraky. :)



Co jsem si přivezla ještě, je černá Longchampka z letiště v Helsinkách - místo vytouženého Korse. Ten příjde na řadu někdy jindy, protože při zpátečním letu jsem na žádném letišti Korse nepotkala.

A jediný, opravdu jediný kousek do šatníku je tohle vtipné tričko s růžovým neonovým nápisem SAME SAME na prsou a BUT DIFFERENT na zádech. Přesně pro mě !




Tolik malá kosmeticko modní vložka, cestopis z Thajska bude pokračovat. Doufám, že si po třech týdnech ještě vzpomenu, co že jsme to vlastně těch posledních pár dní dělali.

Be Dreamer! 
XOXO K.








6 komentářů:

  1. Gino je miláček, že? :) Já si jich teď nechala hromadu poslat od kamaráda, co v Thajsku žije a přebytky doprodávám u sebe na blogu, kdybys potřebovala. :)

    Thajsko je super, že? A gratuluju ke zdraví, já v únoru týden po návratu ulehla právě s dengue a nic moc jako...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gino je nejlepší!!! Zamilovala jsem se :D Už nechci jinak.
      Thajsko super, hned bych se vrátila! Chudáku, dovézt si infekci z dovolený :(

      Vymazat
  2. hmm,vypadá to moooc pěkně,taky chci kabelku od mk a taky chci kabelku od ivanky tramp a bohužel je vyprodaná,no jo, kdo zavaha neže..,snad ji nepřestanou vyrábět bye bye eva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to znám..já si na MK brousim zuby už asi rok a pokaždý jsem si zrovna musela nutně koupit něco jinýho a na kabelu už pak nezbylo :)

      Vymazat
  3. zavidim vsetko same dobre veci :) a ta kabelka! krasa! bola dobra cena?

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dala jsem za ní něco kolem 60€. Takže jsem spokojená. Longchampky jsou supernadčasový a hodí se ke všemu - dle mého. A hlavně jsou lehký. Což teda já, která s sebou tahám věčně polovinu domácnosti včetně vany, dost ocením :)

      Vymazat