úterý 23. dubna 2013

Animal things


"JARO finally !" říkám si. Jenže mám docela problém vzít si na sebe šaty, kraťásky triko nebo jen tílko a vyrazit ven. Vždyť je to sotva týden co jsem odložila péřovku a kozačky (mimochodem včera v 18 stupních jsem viděla jednu paní v takovémto oblečení ) - zajímavé jak každý vníma teplotu jinak. Já se docela peču,  ale rozhodně se nenechám ochudit o jarní outfity. Jakooo to tedy ne! Kdo doprkynka rozhodl, že už nebudeme mít jaro a podzim, ale pouze zimu a léto?? NE,NE,NE !!! Musím přece vynosit všechny ty kabátky, sáčka, křiváky, svetříky, košile a tak dále - i kdybych se v nich měla uvařit :)




Velmi jsem se těšila na to až vytánu konečně kráásný kožený křivák z Manga, svetřík s pejskem :) a leopardí loafersky (s kamarádkou jim říkáme důchodky - jestli jste někdy viděli nějaký film nebo seriál z Anglie minulého století víte o čem mluvím. Nosili je dříve staří lordi jako domácí papuče. Možná je nosí i dnes). Mají na sobě takový ten chloupek jestlí víte co tím myslím. O těch jsem už dlooouho snila. V Lindexu měli jen s látkou a natisklým vzorem to se mi zas tak nelíbí a tak jsem si je nepořídila. Ale tyhle jsou podle mě dokonalé. Ještě jsou trochu tvrdé, ale až je rozšlápnu budou jako bačkůrky cítím to v kostech :)

B.D. = Be Delicious



Křivák Mango, Košile New Yorker, Sveřík 2nd hand, Kalhoty Mohito, Loafers Steve Madden , Kabelka  Longchamp

Hodinky Carlo Monti


Náramek s křížem Parfois, Dřevěný náramek Kostel v Rakousku




13 komentářů:

  1. Jsi prostě nádherná sis. Ať žijou důchodky!! Asi si taky nějaké pořídím :D

    OdpovědětVymazat
  2. To bys mela jsou naprosto cool ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě to docela štve. Měla jsem na jaro nachystané super boty ze Zary, ale v tomhle počasí bych se v nich upekla. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetřík je roztomilý :)
    Já právě naopak ráda přeskakuju jarní outfity a hned se vrhám do těch letních.. a pak jsem každé jaro nachlazená:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji svetrik je muj oblibeny :) s letnimi outfity je lepsi si pocakt na vyssi teploty ;)

      Vymazat
  5. evus, zato ted, jak se ochladilo, muzes jarnich outfitu vynosivat do aleluja:DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,
    mam stejny teplotni problem. Vypada to,ze uz I do Cech dorazilo,co me doposud stvalo na Bostnu. Vymenila jsem perovku za kratasy.

    Jinak si nezminila lak. A ten se mi mooc libi.

    Oliva

    OdpovědětVymazat
  7. V Bostnu je asi jako v Praze s tim,ze fouka vitr a kdyz nasnezi,je to dopravni problem. Stale nosim kratasy a zabky a u vas jsem si vsimla,ze uz mate plne boty a svetrik.

    OdpovědětVymazat